Select Page

 

estand Solvia SIMA 2017

                                                                                             Recreació de l’estand de Solvia a SIMA 2017

 

Solvia ha presentat en el marc del Saló Immobiliari Internacional de Madrid (SIMA), que se celebra a Ifema del 25 al 28 de maig, els resultats d’un estudi en el qual analitza els aspectes que els espanyols consideren fonamentals per poder “sentir-se com a casa”. És a dir, qüestions que els ciutadans valoren quan busquen una llar més enllà d’altres temes com el preu, la ubicació, l’orientació, els serveis disponibles a la zona, si l’immoble disposa o no d’equipaments, etc.

Les dades de l’estudi, realitzat a 500 persones, revelen que la principal emoció i/o sensació que els espanyols desitjarien trobar a casa seva és disposar d’un espai on estar amb els seus éssers estimats (seleccionada pel 69% dels enquestats), així com trobar un lloc on poder fugir de l’estrès i trobar-se bé amb si mateix. En quarta posició també destaca la seguretat.

En la mateixa línia es mouen les respostes dels espanyols quan se’ls pregunta pels aspectes que els fan “sentir com a casa”: estar relaxat i fugir de l’estrès; gaudir de la companyia de la parella; estar-se estirat al sofà, i estar amb la família. Altres emocions o moments que els evoquen aquest sentiment són despertar-se en bona companyia, esmorzar en pijama, gaudir de la sèrie i/o pel·lícula favorita, anar descalç o en samarreta, veure el sol als matins des de la finestra o tenir una xerrada animada amb la parella.

Respecte a les estances de l’habitatge preferides pels espanyols, el saló o menjador ocupa la primera posició del rànquing (amb un 63%), seguit del dormitori, la cuina i el balcó o terrassa. Pel que fa al seu moment favorit, la majoria dels espanyols indiquen que és el cap de setmana. També destaquen la tornada a casa després de la jornada laboral o els minuts abans de dormir. A més, els espanyols consideren que l’habitatge al qual s’han mudat es converteix en la seva llar quan fan el primer sopar o dinar amb els seus éssers estimats (el 58%). Per darrere se situen altres situacions com la primera vegada que omplen la nevera; quan ja disposen de wifi propi o quan col·loquen les primeres fotos amb records.

L’estudi desenvolupat per Solvia s’emmarca dins de la seva última campanya de comunicació “Ens importen totes les teves preguntes” amb la qual la companyia vol reforçar el compromís de la marca amb els seus clients en la seva nova etapa, enfocada en l’obertura d’agències immobiliàries a peu de carrer, tant pròpies com en règim de franquícia. Solvia és així més a prop de totes aquelles persones que volen comprar i/o llogar un habitatge però també dels qui volen vendre’l o posar-lo en lloguer.

Tota l’oferta de Solvia a SIMA

 Solvia acudeix a SIMA amb un ampli catàleg d’habitatges tant de primera com de segona residència repartits per tot el territori nacional. No obstant això, la venda sobre plànol té especial rellevància dins de l’oferta de la immobiliària, en desenvolupar 79 promocions d’obra nova amb més de 2.800 habitatges.

La companyia també ocupa un lloc destacat en les jornades destinades als professionals del sector, ja que particia com a patrocinador Bronze Partners i també oferirà la intervenció del director general de Solvia, Javier García del Río, en la sessió del dia 25 de maig, titulada “Market review & forecasts: residencial”.

Nota metodològica: el target de la mostra són persones amb més de 25 anys, residents al territori espanyol, que van canviar d’habitatge durant 2016. Les enquestes es van realitzar entre el 15 i el 21 de març de 2017.

Descarrega el catàleg de Solvia SIMA 2017

Enviar por email









Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecer nuestros servicios, recoger información estadística e incluir publicidad. Si continúa navegando,
acepta su instalación y uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies ACEPTAR
Aviso de cookies