Solvia participa a Barcelona Meeting Point 2017 amb una variada oferta d’habitatges - corporate.solvia.es Solvia participa a Barcelona Meeting Point 2017 amb una variada oferta d’habitatges - corporate.solvia.es
Select Page

Solvia, líder en serveis immobiliaris en l’àmbit nacional, participa en la 21 edició de Barcelona Meeting Point (BMP), que s’està celebrant del 18 al 22 d’octubre al Palau de Fira Barcelona. Solvia està present amb un estand de 200 m² i participa en les conferències per a professionals que s’organitzen al saló.

La companyia reforça el model que li ha permès esdevenir un referent per al mercat immobiliari residencial, amb l’obertura de stores, pròpies i franquiciades. A més a més, destaquem la xarxa de consultors Solvia, formada per professionals que ofereixen un servei especialitzat innovador, per a les promotores o empreses industrials que vulguin ampliar o desinvertir les seves carteres inmobiliàries.

Enric Millo, Delegat del Gobern a Catalunya, Joan Bartrina, Director Territorial Solvia Catalunya-Nord-est de Solvia, Josep Manel Ventosa, Director Comercialització i Marketing de Solvia, Meritxell Borràs, Consellera de Gobernació, Administracions Publiques i Vivenda, Iñigo de la Serna, Ministre de Foment, Francisco Pérez, Director Solvia Promoció i Desenvolupament, Jordi Cornet, Delegat Especial de l’Estat en el Consorci de la Zona Franca de Barcelona i President de Barcelona Meeting Point.

 

Solvia exposa a l’estand la seva oferta comercial d’habitatges i obra nova més destacada a Catalunya, com ara Còrsega, 480 i Les Glòries (Barcelona), Pompeu Fabra i Residencial Ponent (Badalona), com també altres promocions ubicades a Cerdanyola del Vallès, Mataró, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Feliu de Llobregat, Llançà, Castell-Platja d’Aro, Altafulla, Cambrils i l’Ametlla de Mar.

Solvia també ha estat present a les jornades del saló: Francisco Pérez, Director de Solvia Promoció i Desenvolupament, va participar el passat dimecres, 18 d’octubre, a la conferència «Models d’habitatge social que han funcionat a l’estranger».

 

Reforç a la xarxa Solvia Stores

Les Solvia Stores han esdevingut un punt de trobada amb clients que desitgen una intermediació professional eficaç en la venda dels seus habitatges, amb la figura de l’assessor personal com a aportació destacada.

En aquesta línia s’emmarca la campanya de comunicació «Pla de venda personalitzat Solvia», que la companyia acaba de llançar amb l’objectiu d’apropar els serveis de les Solvia Stores també als clients que volen vendre casa seva. Solvia posa en valor l’assessorament expert i professional, el potencial de visibilitat de producte que arriba a milers de persones i la seva capacitat tecnològica i innovadora.

Actualment, la companyia té 19 Solvia Stores pròpies i 29 franquícies contractades en l’àmbit nacional localitzades a totes les comunitats. La xarxa Solvia Stores ha venut 1.850 habitatges els set primers mesos d’enguany.

 

Sobre Solvia

Solvia ha esdevingut la companyia líder de serveis immobiliaris a Espanya. Gestiona una cartera de 148.000 unitats d’actius immobiliaris, el valor dels quals supera els 31.000 milions d’euros, dels quals més de 4.300 milions són actius financers. Així mateix, l’empresa gestiona 1.200 milions d’euros d’actius de sòl en desenvolupament.

Enviar por email