Select Page

prueba 2Solvia ha iniciat una nova etapa estratègica en la qual posa el focus a oferir els seus serveis a qui vol comprar i/o llogar un habitatge però també a aquelles persones que volen vendre’l o posar-la en lloguer. Amb l’objectiu de potenciar aquesta nova etapa en la qual les necessitats i l’experiència dels clients són la prioritat, Solvia ha llançat la campanya: ‘Ens importen totes les teves preguntes’ i ha renovat el seu seva claim per redefinir-se com ‘La Immobiliària Total’.

La companyia és conscient que el sector immobiliari està demandant noves capacitats i sobretot, que els clients són cada vegada més exigents tant pel que fa als serveis com a la qualitat del producte. Davant aquesta realitat, Solvia aposta per estar més a prop dels seus clients, per això està desenvolupant punts de venda propis i franquiciat a Espanya.

“Hem d’aconseguir que els clients que compren o venen un immoble amb Solvia siguin els més satisfets i per complir aquest compromís de proximitat i transparència és fonamental el paper de les Solvia Stores, agències a peu de carrer”, explica Javier García del Río, director general de Solvia.

Nova Campanya: ‘Ens importen totes les teves preguntes’

L’enfocament de la nova campanya de comunicació, estrenada en mitjans digitals i televisió el passat diumenge 29, és coherent amb aquesta nova visió de proximitat al client. En aquesta campanya, Solvia pretén ser més tangible, i per això les diferents peces publicitàries es desenvolupen ara en escenaris “reals” enfront de com eren els d’ anteriors campanyes.

 

El compromís de Solvia per donar resposta a les inquietuds dels clients es constata amb el missatge: “Ens importen totes les teves preguntes” i amb el nou claim: ‘La immobiliària total’. La campanya ha estat desenvolupada de nou amb l’agencia vS,C,P,F…

Pots veure els anuncis de televisió que formaran part d’aquesta campanya al canal de YouTube de Solvia.

Enviar por email